poniedziałek, 25 maja 2015

Prolog

*Oczami Victorii*
Nazywam się Victoria Parker. Ale znajomi mówią na mnie Viki. Mam 17 lat. Jestem blądynką mam niebieskie oczy, 1,76 m wzrostu. Mieszkam w Londynie. Mam młodszą o rok siostre Carli. Wszyscy mówią mi że ładnie śpiewam ale ja i tak im nie wierze. Mam 3 przyjaciółki: Amande, Sam i  Emme. Mam wrażenie że Amanda nie chce nam powiedzieć całej prawdy o sobie. Od 3 lat jestem wielką fanką One Direction. Najbardziej lubie Harrego Stylesa.

*Oczami Amandy*
Nazywam się Amanda Horan. Tak jestem siostrą Nialla Horana. Tego z One Direction. Nie chcę się przyznać przyjaciółką że on to mój brat. Chcę to im powiedzieć ale boje się. Boje się odrzucenia. Trenuje box od 5 lat. Niall nie popiera tego że trenuje box. Ale ja mam to gdzieś. Robie  to  co kocham, a kocham box. Potajemnie podkochuje się w Zaynie. Boje się do tego przyznać. 

*Oczami Carli*
Nazywam się Carli Parker. Mam 16 lat. Tańcze hip-hop. Kocham długo spać. Jestem nieśmiała czego w sobie nie lubie. Mam starszą o rok siostrę. Wkurza mnie. Robi mi żarty. Od roku jestem fanką 1D. Podoba mi się Liam.

*Oczami Sam*
Nazywam się Sam Gonzales. Mam 16 lat. Nie przepadam za imprezami, ale lubie na nie chodzić z moimi przyjaciółkami. Jestem wstydliwa, nieśmiała i boje się zaufac innym po tym jak zostałam skrzywdzona przez mojego byłego chłopaka. Lubie One Diection. Podoba mi się Niall.

*Oczami Emmy*
Nzaywam się Emma Bieber. Jestem siostrą Justina Biebera. Mam 17 lat. Lubie imprezować. Lubie One Direction. Moim zdaniem najładniejszy z nich to Louis Tomlinson.


*Życie Amy zmieni się po stracie dwóch bliskich jej osób*
Jeśli chcesz poznać losy tych bohaterek to zapraszam cię do czytania mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz